luni, 25 ianuarie 2010

25? 21?


25 pe 25 la minus 21.
Cam aşa mi-am început eu ziua de 25 ianuarie.
Aşteptând 10 minute 25-ul în staţie, pe un ţiclău de -21 de grade.
Atât indica mercurul din termometrele clujele.
Al naibii concăr, cancer, ţiclău, frig, ger, iarnă,
Ca în orice altă zi, te aştepţi ca troleu să vina oarecum regulat, câte unul la 1-2 minute, cum vine deobicei dimineaţa. Dar azi nu. Azi n-a trecut în niciun sens, niciun troleu. 10 minute. Şi cum afară a fost destul de cald, parcă de mânecă scurtă, te-ai distrat teribil dacă ai aşteptat în staţie la Minerva, Cocoşu sau Kafland.
Oricum şi-norce caz, bucuria călătorilor din staţie s-a împlinit şi spulberat odată cu venirea primului trolli, după caz - 25.
Ce vreau să zic? 50 de oameni aşteaptă un troleu la -21 de grade ?
Şi te aştepţi să ai loc?
Pff. Eşti tâmpit atunci!
Dar cum "dă-te nene" dă roade întotdeauna, mi-am strecurat şi eu hoitu în frigider. La propriu.
Geamuri îngheţate, fulare, căciuli, mânuşi şi orbit (repiraţie rece ca gheaţa). Tot la propriu.
E un motor cu aburi? E o centrală termonucleară? E o centrală pe păcură? Nu! E 25-u plin cu oameni îngheţaţi!
En fin. Defapt nu, că mai am ceva
Totuşi, nu pot să omit faptul că troleul era atât de îngheţat încât nu se închideau uşile. Pur şi simplu
După fiecare staţionare, trăgeau călătorii care erau pe scări de uşi, zici că erau liftieri.
Hei, garcon, apre la porta! Executaaaa-rea!
Şi dacă stăteai la ţentru, pe roata aia, în curbe simţeai cum creapă. Ca şi gheaţa care pocneşte când o calci. Crrrrrrggghhhhrrrrrrrttt.
Şi dacă îi futeai un şut în tablă, cred că se crăpa instantaneu.
Oricum,
Partea proastă e c-a fost frig.
Partea bună e că pragul de căldură (NOT) pe care pinzionarii nu-l depăşesc, nu-şi iau inima-n dinţi şi nu se suie-n trolli e de 20 de grade. În minus.
Hmm


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu