luni, 4 ianuarie 2010

Bun început



Hou hou halou end vilkomen în noul deţeniu.
Cum fu', cum fu' ?
Dară că, fu' bine. Iar fu' bine!
De rev, desigur
Noul an l-am început cum nu se poate mai prost. Mi-am înfipt bornău' de-o sârmă. La 10 minute înaintea intrării în noul an. Da nu-i bai, că şi-o revenit. Mai are ceva scoarţă!
Zbang!
Trecând în noul an, aveam o presimţire că va fi un an prosper.
Pula! M-am înşelat
La nici 5 zile petrecute în acest an, am dat cu seama că nu ii bun deloc şi că începutu e compromiţător.
Fiind fan Oranje şi utilizator de cartelă, îmi consum creditul prin opţiuni. Opţiuni care sunt aproape moca. Adecă, eu vorbălesc cam cu un ţent pe minut, + mesaje, net si naţionale. Foarte bine!
Şi, cum acest privilegiu mi-a expirat ieri, azi mi-am reîncărcat amărâta cartela pentru a mă îmbucura in continuare de el. Ţac! O cartelă de 4,4 şi un euroi transferat fac 5 şi. Numa' bine de băgat opţiunea cu 5. Zis şi făcut.
Când, ce să vezi? "Ai deja o opţiune activată". Zău? Păi stai s-o dezactivez atunci: "Deşi nu ai nicio opţiune activată.." CE CĂCAT? V-AM SLUJIT ATÂŢIA ANI ŞI AMU VĂ BATEŢI JOC?
Gata. Asta-i una!
Mai am două.
Exercitându-mi talentul magistral de cameraman, reporter şi invitat, editor si producător, pe banda magnetică a camerei mele video s-au imprimat niste imagini mişcătoare®.
Astfel, ele trebuiesc trase/downloadate/scoase pe calc, pentru a facilita distribuţia clipului.
Ajung acasă, conectez treburile şi ... pula. A 2-a pe anu' ăsta. Nu se auzea sunetul la intensitatea necesară, doar ca un zgomot produs într-o budă dintr-un tren in mişcare, la trecerea sa peste un pod, înconjurat de nişte pescăruşi care au în gură nişte găini zgomotoase. Căcat!
A treia pe anu' ăsta, şi ultima în astea 5 zile de chin, e legată tot de sunet.
Până acu nu-mi mergea bass-ul pe browser. Doar sateliţii. Acu-mi merge si woffie. Da' e enervant. Mă obişnuisem cu sunetul spart la filmeţele de pe tubă. Şi totuşi, nu pot scoate filmu'!
Să fie oare ceva lucrare satanică, un complot malefic, o conspiraţie a 2010-lui ?
Hm . . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu