duminică, 20 decembrie 2009

Altă seară bună

Din nou, seară grea
Încercări multe pentru unul dintre piloţi.
Astă noapte am asistat la majoratul unui coleg. Săracu'. Amu numa' începe greul.
Norce caz!
Fost-au de toate. Mâncare, băutură, muzică, tot tacâmul.
Printre persoanele prezente s-au regăsit un număr impresionant de colegi. Colege mai mult
Care mai de care, atrăgând toate privirile
Amu care-i ideea ?
Cu atrasul ăsta de priviri, unii au atentat la unele. Sau invers
În ultimu' hal!
Care cu care, unde pe deunde. Pfai. Jalnic
"Ce să facem? Păi..ăăă...hai să ne dăm limbi"
Pac!
Asta pe de-o parte, pe de altă parte e rezistenţa lor la alcool.
Mă da-s căpoase rău. Să mor eu
Beau ca proastele ş-apoi dau p-afară
Vreo 2 şi-or dat mortu. Bine de tot.
Defapt, una dintre ele n-a fost in stare să ajungă la baie. Sărmana masă. S-a pătat
Şi dusă a fost. Ca beţivanii ăia din crâşme
Cealaltă, tot făcea naveta. Baie-afară-baie-afară.
Norce caz!
Lucruri faine s-au petrecut, am râs o tură bine
Iarăăăă-i bineeeee
Fătuca intitulată simbolic Satana a făcut un cake fail. Vrând să-l lipească de mine aruncându-l, am ferit capu' şi preţiosul tort s-a
împrăştiat pe ghivetă. Şi-ncă ce ghivetă.

În rest, am mai surprins vreo 2 drink failuri.

Menţiunea specială se acordă Jenei, careva va fi subiectul unui alt poxt.
Ha!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu