sâmbătă, 19 decembrie 2009

Cocax

În orice caz.

Astă seară, mai bine zis noapte, defapt azi, ca era trecut de 00.00 am văzut ceva.
Defapt nu că n-am mai văzut, dar nu mi-am tras incă o concluzie.
Venind pe drumul inzăpezit, cu neaua incă fulguindă, am observat ieşind de după colţ o trupă de 3 indivizi. Nimic speşăl so far
Indivizii, formaţi din 3 baieţi in jur 20-25 de ani ( individ se foloseşte şi la feminin, sau doar la masculin? trebuie, căci nu poţi spune -individă- ) , aveau o costumaţie oarecum clişeică.
Toţi aveau aceeaşi vestimentaţie. Repet! Aceeaşi vestimentaţie
Fac aici o paratenză. Nuştiu dacă aţi observat gecile alea looking like alea de piele, gen şubă, d-alea care te fac să pari o matahală cu 3 ani de sală in spate si 20 de kile de steroizi injectaţi intramuscular. Alea, alea, care semănând cu cele de piele, nu sunt piele, dar nici muşama de mingi de folbal. Nuştiu cum sunt, dar sclipţăsc, slipesc, glamoresc, lucesc. Zici ca-s ude. Mereu sunt ude. Ca niste pizde-n călduri
Alea, alea, le recunoasteţi cu siguranţă pe genurile de persoane la care fac eu aluzie
Revin. Ăia trei aveau aceeaşi geacă buclucaşă pe ei, nuştiu daca acelasi model, dar geaca era la fel de umflată, lucioasă şi scârboasă ; şi aceeaşi blugi, albaştri şi netchiviţi. (pentru necunoscători, netchivit = obiect cu franjuri, de obicei vestimentar, bucăţi atârnate, semiatârnate sau tentative de atârnare, tăiat sau zgâriat ori descusut sau necusut calumea) .
Şi toţi 3 formau o linie orizontală. Şi toti 3 erau la fel de ţanţoşi. Şi m-am râs de ei
Au fost haioşi
Şi concluzia care era? Ori sunt eu înapoiat ori sunt ăia retardaţi şi n-au observat că sunt îmbrăcaţi la fel. Hmm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu