miercuri, 16 decembrie 2009

Hop si eu

Ce caut eu aici? Pai da,la insistentele juniorului pilot,mentorului si primului meu coleg de globbareala,tovaras de irigatii cu alcooale si partener de arena am acceptat sa va delectez sau sa va plictisesc(sper sa nu fie cazu') cu,cacaturile peste care trec zi de zi si nu numai din inima minunatului Ardeal.No bine?

Tocmai am sorbit niste litere de vin fiert si doresc sa le ordonez cat mai corect ca sa va descriu atmosfera prielnica socializarii (betiei si iepurelii) din acest colt al patriei.Sunt si eu student,da,primul an:D si vreau sa gust din toate cele.Piezisa,sanctuarul studentilor clujeni este destinatia mea zilnica,ca ma duc la cursuri,ca ma duc la munci,tot acolo ajung si a inceput sa imi placa. Azi a fost si mai bine,am avut parte de mult asteptata zapada,da,imi place acest anotimp,imi plac excursiile..mai nou-aplicatii-,ii fain in natura,mai ales cand te faci pula si te pisi pe a' mai frumoasa floare de langa cort,ai satisfactia ca ai facut si tu ceva pentru planta aia bleaga,ai hidratat'o,i-ai spus poate si in soapta cat de mult o venerzi, in fine..am trecut in sezonul in care spitalele se pot mandri cu prospaturile de babe rupte in gat si in maini,ca stiti cum e..dimineata la 7 e mai iefitne legumele in piata Abator,dar nu conteaza ca pana acolo isi rupi vreo 3 picioare si o mana, da e fericite oricum,ca a facut economie.Proaste.Am ceva cu babele care umbla dimineata pe troleu si nu cred ca sunt singurul,dar numai cu babele,masculii la varsta a 3 nu ma deranjeaza,merg la vot si pentru mine.

No,ca sa incepem cu bine,ca iara'i bine! Eu va urez un sezon de futaiuri prelungite si betii crunte!

Ideile,parerile mele,le scribalesc ala'n'dala,asa e eu.Am plecat la sfarticat copaci.Nebe.

2 comentarii:

  1. tu esti cel mai de cacat om care poate scrie pe un blog. du-te-n pula mea la coasa ma. esti varza. lasa-te

    RăspundețiȘtergere
  2. pe tine te stiu din baritiu. lapa,nu? XOXO muah muah

    RăspundețiȘtergere