vineri, 18 decembrie 2009

Seara bună

Lovitură grea astă noapte pentru toţi piloţii pe legheleu.
Cu pirlejul sărbătoririi a 7665 de zile, 183.960 de ore sau 11037600 de minute de viaţă pe ăst' pământ, ne-am îmbucurat alături de el într-un local care o mers de-o zamă.
Preţuri bune, bătuturi multe. Cam atât îţi tre ca să te simţi bine
No, el, ăsta, sărbăutoritu', făcut-a 21 de ani. Asta în caz că n-aţi inţeles din specificaţiile clare surprinse mai sus. Da' oricum nu vă interesează
Apoi, ce-i mai fain de zis ii că am cuprins 7 soiuri de alcoale, 7 wonders, 7 numere, 7 genuri, 7 pule, tot legat de 7. Enumăr : bere, tequilla, jager, gin, vin, absint şi incă ceva, nu-mi mai amintesc. Poate-şi aminteşte el . A fost de faţă. El m-a provocat. Cu el le-am topit pe toate astea
Pana mea, faze memorabile nu s-au prea petrecut, ţin minte doar o replică, într-un nuştiu care context : "suc la tequilla". Habar n-am ce-o fi vrând să spună respectivul cu asta. Mai şti poliţia ce-a fost aseară.
A da, legat de poliţie. Ne-a racolat, da' doar aşa, puţin, ca-ntre prieteni. Un simplu "actele la control". Pişaţi, fix pix. Nu ne sperie ei pe noi cu replicile astea.
Ha-bau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu